قصص سكس ساخن 2018 - نكنت زوجة جارى الجزء الاول
أنا شاب عندي 30 سنة من مصر متزوج من فترة وسعيد في حياتي مع زوجتي ولم أخنها منذ زواجي منها إلى جاءت هذه الليلة التي لم انسها لأنها تتكرر حدث منذ عام وأحداث هذه الليلة هي لي جار متزوج من امرأة جميلة ذات جسد فرنسي وبصراحة كنت أتمنى أن أتمتع بهذا الجسد الجميل وجاءات الفرصة كان ابنها مريض وزوجها مسافر إلى دولة عربية وكانت تعيش في منزلها وحيدة فترقت على باب شقتي لتذهب زوجتي معها إلى الدكتور ولكن لم تكن زوجتي موجودة في المنزل فعرضت عليها أن اذهب معها أنا إلى الطبيب في البداية رفضت وبعد إلحاح منى وافقت فقمت بتغير ملابسي وذهبت معها إلى الطبيب وكانت هذه أول مرة أتحدث إليها فأعجبت بها أكثر وبعد أن أتم الكشف ذهبنا إلى المنزل سويا وعند باب شقتها عرضت عليا أن أستريح في منزلها قليلا فوافقت وخاصتا اننى اعلم أن زوجتي لم تأتى إلى المنزل في هذا الوقت ودخلت إلى داخل منزلها وجلست في الصالة ثم ذهبت إلى داخل غرفة نوم ابنها لكي تنيمة ابنها ثم قالت أنها سوف تقوم بتغير ملابسها ثم تقوم بعمل شاي ودخلت داخل غرفت نومها وخرجت أجمل مما كانت تردى روب طويل وتحته قميص نوم احمر اللون ولكن لا يظهر من جسدها شئ ثم ذهبت إلى المطبخ واتت بكوبين من الشاي ووضعتهم على التربيزة وجلست امامى ثم قالت لي
هي : أنا تعبتك معايا جدا النهاردة مش عارفه كنت هعمل أيه من غيرك
أنا : بصوت متردد كله شهوه أنا تحت أمرك
هي : اذاى أنت اللي عملته ميعملهوش جوزي دا هو من يوم مسافر متصلش غير 5 مرات
أنا : المفروض اللي بتجوزك ميسبكيش خالص ويسافر انتى إنسانة جميلة جدا مش عارف جوزك سافر ليه مع العلم أنا شايف الظروف المادى كويسة جدا
هي : اهو هو كده سافر أنا نفسي مش عارفة هو سافر ليه
أنا : لا بجد هو غلطان
هي : على كده أنت عايش سعيد مع مرآتك
أنا : مستغل الموقف بصراحة أنا على طول في مشاكل مع مراتى
هي : أنا أسفه على السؤال إيه سبب المشاكل
أنا : لا ابد من غير أسف بس عاوزة الصراحة حتى لو كانت محرجة
هي : ايوه طبعا إحنا دلوقتى مفيش بينا إحراج أنا ارتحت في الكلام معاك
أنا : بصراحة أنا شره جنسيا ومراتى مش بحب الموضوع دة بشراهة
هي : وبصوت خافت لا أكاد أسمعة باريت جوزي زيك
في هذه اللحظة زادت شهوتي فقومت من مكاني وجلست بجوارها وقلت لها الشاي هبرد
هي : نعم
عملت في هذا الوقت أنها أيضا أتت إليها الشهوة فأمسكت يدها ووضعتها على قضيبي المنتصب على أخره وأخذت تتحسسه من خارج البنطلون وكنها في اشتياق إليه منذ زمن طويل فأخذت وجهها إلى وجهي وأخذت منها قبلة في شفتيها قبلة طويلة جدا اختلط فيها لعبنا أثناء هذه القبلة وضعت يدي على ثديها من خارج الملابس ثم بعد ذلك دخلتها إلى غرفت النوم وأغلقت الباب وهى ما زالت تمص في لساني ثم أنزلتها أمام السرير وبدون اى تفكير منها قام بفك أزرار قميصي وهى تبوس صدري في كل زرار تقوم بفكه حتى أتمت فك القميص وخلعت عنى الفيلنة الداخلية وأخذت تبوس في كل صدري حتى وصلت إلى البنطلون ونزعته عنى حتى وضح قضيبي داخل البكسر وسريعا نزعت البكسر وأخذت تقبل كل قضيبي من الرأس حتى الخصيتين ثم وضعت قضيبي داخل فمها وأخذت تمص فيه كنها أول مرة ترائ فيها قضيب قبل ذلك حتى أحسست أنى احترق من شدة الشهوة ثم جذبتها من زراعيها إلى حتى أصبح وجهي أمام وجهها مباشرتا ويدي الاثنين على الروب حتى نجحت في نزعه لأرى أجمل جسد في حياتي ونجحت أيضا في نزع القميص فظهر ثديها أجمل ثدي كان ابيض والحلمة وردية مما ازداد هياجي أكثر وأكثر ووضعته داخل فمي وأخذت ارضع منه كاننى طفل رضيع جائع يريد أن يشبع جوعه حتى أحسست إنها لا تستطيع أن تتحمل أكثر من ذلك فنيمتها على السرير ووقفت اتامل هذا الجسد الجميل ثم وضعت يدي على الكلت فوجته مبلل على الأخر ونزعته عنها لأرى كسها كان مشعرا نوعا ما لونه وردى يميل إلى الاحمرار فوضعت قبله صغير عليه وبعدها جلست على ركبتي ورفعت رجليها إلى أعلى قليلا ووضعت قضيبنى على شفرات سكها وأخذت افرك فيهم وبدأت في ايلاج قضيبي كان كسها ضيق قليلا فأدخلت رأسه وإذ بكسها يبتلعه كله وأخذت انيك فيها حتى اعتلى صوتها فخفت آن يسمع صوتها احد وهى تقول نيكني يا حبيبي أنا متنكتش قبل كده زبرك جامد قوى فوضعت شفتي فوق شفتيها حتى ينخفض الصوت مع العلم اننى كنت سعيد بهذا الكلام الذي لم اسمع من زوجتي لان زوجتي تخجل من هذا الكلام وأخذت انيك فيها بكل عنف حتى أحسست بأنها قد انتهت من شهوتها مما جعلني لا استطيع آن أتحمل فقذفت داخل كسها طوفان من المنى وظللت نام عليها وقضيبي داخلها لم أتستطيع اخراجة من التعب وظللت في هذا الوضع أكثر من 10 دقائق وإذا بها تقوم وتجلس جانبي وكادت ان تصرخ كنها كانت مغيبة عن الوعي أو كانت تحت تأثير التنويم المغنطيسي وبعدها نظر إلى وهى تقول
هي : ازاى حصل الكلام دة
أنا : باستعباط معرفش إحنا كنا بره بشرب الشاي معرفش إيه اللي وصلنا إلى هنا بس أقولك اللي وصلنا إلى هنا هو الحرمان من المتعة الحقيقة وإهمال جوزك ليكى وإهمال مراتى أنا كمان
هي : بنظرة خجل عندك حقك وإذ بها تنظر إلى كسها لترى آن المنى ماذل يخرج منه وأخذت تقول ماذا افعل إذا حدث حمل هقول لجوزي إيه والحمل حصل ازاى
أنا : انتى عندك برشام منع حمل
هي : لا
أنا : طيب في حاجة هنعملها عندك خيار
هي : ايوة
أنا : طيب تعالى معايا الحمام مسكت الخيارة ووضعت عليها الصابون بكسرة
هي : بتعمل إيه
أنا : هنيكك بالخيارة
هي : تأنى أنت مشبعتش
أنا : أنا مش هنيكك بالخيارة علشان الشهوة علشان الصابون يقتل الحيوانات المنوية
هي : طيب ماشى
وبعدها حطيت الخيار في كسها حتى أخرها حتى تصل إلى رحمها أخذت ادعك فيها بحركة دائرية حتى تقتل كل الحيوانات المنوية وإذا بها تهيج للمرة الثانية وقلت لها أنا مش عاوز انيكك تأنى علشان اللي بنعمله وميرحش هدر أنا عندي حل هنيكك في كسك بالخيارة وهينكك في بقك بزبرى هي بدون تردد وافقت ونمانا على أرضية الحمام عكس بعض هي نامت على الأرض وأنا نمت فوقيها وحطت زبرى في بقها وأخذت تمص فيه زى أول مرة بل أكثر شهوة فكانت تمص مرة وتعضه مرة وتمص الخصيتين مرة فأحسست بمتعة اكبر من أول مرة حتى أفرغت هذه المرة منى داخل فمها وهى أخذت تشرب كل ما يخرج منه كأنه عصير محبب لديها وهى أيضا بعدها بلحظات اتتى بشهوتها ثم أخرجت الخيارة من كسها وقولتلها
أنا : كده خلاص مستحيل يكون يحصل حمل
هي : أنت متأكد
أنا : ايوة ونظرت إلى الساعة إذا بها الساعة 12 وإحنا دخلها البيت الساعة 8 يعنى 4 ساعات من النيك المتواصل وقلتلها كده أنا اتاخرت لازم اطلع ردت عليا
هي : خليك شوية مش مرآتك مش فوق
انا : طيب ماشى انا هتصل بيها واتصلت بمراتى قولتلها انتى روحتى وله لسة
مراتى : لا لسة انت مش قولت انك هتيجى تروحنى
انا : اه بس كان عندى شغل مهم وممكن اتاخر شوية
مراتى : طيب انا كدة مش هعرف اروح لوحدى الوقت التاخر
انا : اخوكى مش عندك يروحك
مراتى : لا هو عندة شغل
انا : والفرحة تغمرنى طيب خليك بايتة النهاردة عند بيت اهلك وانا بكرة باليل هاجى اخدك
مراتى : حاضر بس متاخرش بكرة فى الشغل
انا : ماشى مع السلامة
مراتى : مع السلامة
وبعدما قفلت مع مراتى التليفون قالتلى
هى : قالتلك ايه مراتك
انا : قالتلى انها هتبات النهاردة فى بيت اهلها
هى : فى صوت خافت احسن ثم يعنى ممكن تقعد معايا شوية نتكلم مع بعض
انا : حتى لو لغاية الصبح
هى : انا خايف تكون فهمتنى غلط انا عمرى ما عملت كدة غير مع جوزى وعلى فكرة اللى عملتة معاك اكتر من اللى بعمله مع جوزى بكتير ومش عارفة انا عملت كدة ازاى
انا : عارف انا قولتلك انه الحرمان هو السبب فى اللى حصل بس انا اتمنى يحصل تانى ويكون فى علاقة بينى وبينك
هى : علاقة ايه انا عاوزة اللى حصل النهاردة دة اول مرة واخر مرة ومش هيحلص تانى
انا : تفكرى انى هنسئ الحصل انا او انتى دا اللى حصل هيحفر فى ذاكرتى وذاكرتك
هى : عندك حق بس اوعدنى انه دة هيفضل سر بينى وبينك
انا : اكيد طبعا بس ممكن تعملى شاى بدل اللى برد ده
هى : تانى انت مبتشبعش شاى
انا : لا المرة دى شاى بجد وهى راحت لبس هدمها ودخلت على المطبخ عملت شاى ورجعت اجمل مما كانت لدرجة انى افتكرتها عروسة فى شهر السعل وقعدت قدامى وقالت
هى : بصراحة كدة انت فنان فى الجنس ليه مراتك بشبع بسرعة منك كدة دا انا لو مراتك مشبع منك خالص
انا : النصيب كدة يمكن علشان يحصل اللى حصل ونكون مع بعض وشربنا الشاى وقلتلها ممكن نروح اوضة النوم لانى نفسى اكون فى حضنك
هى : ليه انت لسة ما شبعتش
انا : عمرى ما هشبع منك خالص
هى : طيب ممكن عمل حاجة ليا فترة كبيرة معملتهاش
انا : ايه هى
هى : هشيل الشعر اللى على !!!!!
انا : قصدك شعر كسك
هى : بكل خجل انت قليل ادب
انا : بعد اللى حصل مش قليل ادب انا عاوز تكونى على طبيعتك فى الكلام معايا مش لما كنا نايمين مع بعض كنتى بقولى الكلام دة عادى
هى : يعنى كنت فايق مش مغيب زى هو انا قولت ايه
انا : بصراحة انا كنت فايق جدا هو اللى ينيك واحدة فى جمالك مينفعش يكون مغيب
ودخلت اوضة النوم وقفلت عليها الباب وانا رحت اطمن على ابها ليكون صحى من النوم وكويس لاقية الواد نايم في سابع نومه وطلعت من الاوضة وبعدها بشوية طلعت هى من اوضة النوم وقالتى انها رايح الحمام تستحمة و قولتها فى انتظارك و طالعت من الحمام لافة نسها بفوطة وقالتى انتظرنى خمسة دقايق بس وهكون جهازة وقولتها انا مش قادر استحمل خلاص وبعدها خرجت من اوضة النوم جميلة جدا لابسة قميص نوم احمر قصير جدا وديق جدا لدرجة انه صدرها كان هيطلع من القميص وباين من القميص الكلوت بتعها كلوت صغير جدا مش دارى غير كسها انا بصراحة هجت قوى عليها رحت واخدها فى حضنى جامد وحطيت أيدى اليمين على ضهرها وايدى الشمال على طيزها وزبرى بيصرخ على كسها المولع وهى قالتلى
براحة شوية هتكسرنى وفى مشكلة تانى
انا : ايه هى
هى : هنعمل كدة ازاى تانى انت ناسى موضوع الحمل وموضوع الخيارة دة مش حلو
انا : عندى حل
هى : ايه هو
انا : هنيكك فى طيزك ودة ممتع قوى
هى : انا عمرى ماعملت كدة واسمع انه مولم قوى
انا : هيكون ممتع مش مولم ونجرب عندك فزلين
هى : ايوة ليه
انا : هشوفى ليه بعدين بس هاتية وسبتها وجابت الفزلين وبعدها خدها على السرير ونيمتها على بطنها وكانت بتعمل كل حاحة اقولها عليها من غير اعتراض وعملتلها مساج على ضهراها وعلى طيزها وقلعتها كل هدومها وبعد كدة ضربتها على طيزها علشان خرم طيزها يوسع شويه و قلتها تعالى قلعينى وانتى عارفة هتعملى ايه وقلعتنى الشورت ومسكت زبرى بايديها ولعبت فيه شوية وبعدها باستة بوسة رقيقة وبعدها حطتطة فى بوقها وفضلت تمص فية و الخصيتين وبعد كدة قولتها حطى الفزلين عليه وقعدى على ركبك وبعد كدة حطيت ايد على طيزها و فضلت ادعك فيها وبعدها حطيت الفزلين على خرم طيزها وحطيت زبرى على خرم طيزها وحاولت ادخلة براحة علشان ميوجعهاش وفؤجت بيها بتقولى دخلة كله انا مستعدة وصرخت صرخت متعة و نكتها كانت اول مرة انيك فى الطيز واجمل مرةوانا بنيكها كانت بتقولى
هى : نيكينى ياحبيبى نيكنى جامد زبرك حلو قوى
انا : حاضر يا شرموطة هنيكك جامد خدى فى طيزك انا همتع طيزك
هى : نيك كمان بيك الطيز دة حلو قوة دخل زبرك كلة
انا : بعد نص ساعه نيك وقلتلها انا خالص مش قادر انا هنزل
هى : نزلهم جوة انا بحب لبنك ينزل جوة طيزى
انا : خدى لبنى كله جوة خدى يا شرموطة خدى يا متناكة لغاية مانزلت لبنى كله جوها ورحت نايم عليها وهى على بطنها ومطلعتش زبى منها لغاية مرجعتلى صحتى وزبرى طلع منها لوحدة وبعدها رحت نايم على بطنى واخدها فى حضنى هى قالتلى بزعل
هى : انا زعلانة منك
انا : ليه
هى : علشان انت شتمتنى
انا : امتى
هى : انت قولت عليا كلام مش كويس انت شايفنى كدة
انا : اه بس دى مش شتيمة
هى : امال ايه
انا : دة حب انا حاسس انى انا وانتى حاجة واحدة علشان كدة انا كنت بتكلم معاكى براحتى زى ما اتفقنا
هى : يعنى انت مكنتش تقصد الكلام دة
انا : طبعا لا بس ايه رايك فى النيك فى الطيز
هى : جميل جدا انا مش عارفة ليه جوزى مش بيعمل كدة معايا
انا : سيبك من موضوع جوزك وتعالى فى حضنى
هى : خالص ماشى انت مجعتش
انا : بصراحة جعت
هى : انا رايحة اعمل اكل واشوف الواد بمرة ليكون صحى من النوم
انا : ماشى فى انتظارك وبعدها عملت الاكل ورجعت على اوضة النوم واكلنا على السرير كانت الساعة 4 الفجر وشربنا الشاى وبعدها قولتها ايه رايك نستحمى مع بعض
هى : من غير تردد تعالى ودخلنى الحمام بمجر ما قلعلت الروب زبرى هاج تانى قالتلى
هى : هو زبرك دة مبشبع نيك
انا : هو فى حد يكون معاه الجال دة كله ويشبع
هى : خالص سيبنى عليه انا هخلية يشبع راحت قاعدة على ركبها وحطتة فى بقها وفضلت تمص فيه بانتقام حتى كادت ان تاكله مرة تمص فى زبرى ومرة تمص فى بضانى ومرة تعض فية لغاية ما حسيت انه جسمى مولع نار وقولتها
انا : مصى يا شرموطة مصى جامد انا هنيك كل حتة فى جسمك
هى : طلعت زبرى من بقها مش قولتلك بلاش الكلامة
انا : احنا اتفقنا اننى لما نكون فى الوضع دة اقول اى كلام كملى ورجعت تمص فيه تانى وانا بقول نفس الكلام فضلت تمص فيه اكتر من ساعة الا ربع وقالتى
هى : مش عاوز ينزل ليه
انا : من كتر النيك فيكى كملى خالص قربت
هى : نزلهم فى بقى علشان طعم اللبن بتاعك حلو
انا : عوزاة ينزل بسرعة قولى انا شرموطة وانا متناكة علشان هيج اكتر ومن غير تردد قالت الكلام دة لغاية ما نزل فى بقها وبعدها استحمينا مع بعض وطلعنا من الحمام الساعه 6 الصبح وقولتها انا طالع الشقة بتاعتى علشان انام خالص تعبت
هى : مع الف سلامة بكرة هكلمك
انا : رقمك كام علشان مش معايا
هى : انا معايا رقمك انا كنت وخداه من مراتك هتصل بيك
انا : سلام
هى : مع السلامة و فتحت هى باب شقتها علشان تامن انه مفيش حد على السلم وبعدها خرجت وطلعت الشقة بتاعتى ودخلت اوضة النوم بتاعتى واول ماشفت السرير نمت عليه كانى منمتش قبل كدة
